fredag den 5. april 2013

Giveaway


I næste uge er vi tæt på den svenske natur, lader kreativiteten blomstre, mad boble på bålet og så vil vi samle inspiration hos kunsthåndværkere og udstillinger. I den forbindelse er vi i gavehumør og vil gerne kreere noget som du kan få mulighed for at vinde. Dette noget er en overraskelse. Se herunder hvordan du deltager.


Du kan få op til 3 lodder:


1 lod: Læg en kommentar
2 lodder: Vær - eller bliv - fast læser
3 lodder: Vær fast læser og link til vores giveaway fra din blog, facebook etc. - brug gerne billedet herover. 




Giveawayen trækkes 16. april. Håber du vil være med!

6 kommentarer:

  1. Yes, jeg blev den første - det må gi' et ekstra lod :)
    Det er altså nogle spændende ting I damer går og laver, og det er sjovt at følge med, herfra sidelinjen.

    Keep up the good work, jeg hepper på jer!

    SvarSlet
  2. Hov hov jeg er fast læser... og nu delt på facebook... woooop wooopp 3 lodder til mig... kan man deltage flere gange???

    SvarSlet
  3. Og de faste læsere er vi jo meget glade for! Del du bare videre! Det handler jo om at få vores blog ud i verden. Så del og kommenter du bar amok:-)

    SvarSlet
  4. hov så fik jeg også lige gjort alle tre ting. Jeres blog og jeres arbejde er super sejt! glæder mig til at se ting fra sverige :D

    SvarSlet
  5. Spændende projekt og super fedt med konkurrence på bloggen! Så bliver man mere deltagende (:

    SvarSlet