torsdag den 14. marts 2013

Glasperler

Vi har i vores ild forløb arbejdet med forskellige materialer som er i berøring med ild og Lone, Marie og jeg har lavet glasperler. For Lone og jeg, som mindre erfarne, startede det ud med at være meget eksperimenterende med store, mærkelig formede perler, men med tiden tog vi ved lære af den noget mere erfarne og kyndige marie, som kunne få selv en meget uheldig formet perle til at blive rund ;-) Det er virkelig sjovt at lave perler, men det er tidskrævende og jeg kan måske selv tænke bagefter, at jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge de mange perler til. Lige nu er de føjes til sorteringen af flotte ting jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til ,men vældig godt kan lidt at kigge på. Senere vil jeg måske forfølge min oprindelig plan og lave ildbærere i pileflet og dekorere med perlerne.

Udover det selvfølgelig handler om at se cool ud, så er solbrillerne også med til at beskytte øjnene, både hvis glasset springer og så er det ikke godt i længden at sidde og kigge ind i gasbrænderen.




De runde perler er de sidste kreationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar